∆οξολογία χρωματική (makam Neveser), παρὰ Ἀναστασίου Ὑδραίου, ἐπιθεωρηθεῖσα καὶ ἐπιδιορθωθεῖσα παρὰ Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος.

Ζωντανὴ ἠχογράφηση ἀπὸ τὴν «πειραματικὴ» ἑρμηνεία της κατὰ τὸ 3ο Διεθνές Μουσικολογικὸ καὶ Ψαλτικὸ Συνέδριο, Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης–Οἱ τρεῖς Διδάσκαλοι: Χρύσανθος, Γρηγόριος, Χουρμούζιος καὶ ἡ Νέα Μέθοδος Σημειογραφίας. 200ὴ ἐπέτειος: 1814/15–2015 (Τμῆμα Μουσικῶν Σπουδῶν ΕΚΠΑ-Ἵδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας-Ἀθήνα, 21-23 Ὀκτωβρίου 2015).

Ἑρμηνεύεται ἀντιφωνικά, ἀφ’ ἑνὸς μὲν ἀπὸ τὸν χορὸ ψαλτῶν «Οἱ Μαΐστορες τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης», ὑπὸ τὴ χοραρχία τοῦ Ἀχιλλέως Χαλδαιάκη, ἀφ’ ἑτέρου δὲ ἀπὸ ὀργανικὸ σύνολο, ἀποτελούμενο ἀπὸ τὸ καλλιτεχνικὸ σχῆμα «Τερπνόν» (Ἀχιλλέας Τίγκας, Δημήτρης Τίγκας, Θεοδώρα Ἀθανασίου) καὶ τοὺς Τούρκους καλλιτέχνες Nermin Kaygusul (kemence: καθηγήτρια τοῦ Istanbul Teknik Üniversitesi-Türk Musikisi Devlet Konservatuari) καὶ Esra Berkman (kanun: καθηγήτρια τοῦ Yildiz Teknik Üniversitesi).

Περισσότερα γιὰ τὸ συγκεκριμένο μέλος βλ.ἐδῶ