Περιλαμβάνει δύο πρωτότυπα κείμενά μου· ἕνα γιὰ τὴν ἐν γένει ἱστορία καὶ τὴν ὅλη προβληματικὴ γύρω ἀπὸ τὴν τακτικὴ τῆς καταγραφῆς μουσικῶν κειμένων μέσῳ τῆς βυζαντινῆς παρασημαντικῆς καὶ ἄλλο (ἐπιγραφόμενο· Μουσικῆς ὀρθογραφίας ἀκροθιγὴς προσέγγισις) ποὺ ὑποδεικνύει τὴ μέθοδο κατανοήσεως τοῦ συστήματος τῆς ὀρθογραφίας τῆς ψαλτικῆς σημειογραφίας. Καταχωρίζονται, ἐπίσης, ἀποσπάσματα ἀπὸ τὰ θεωρητικὰ Παναγιώτου Κηλτζανίδου (Κωνσταντινούπολις 1881), περὶ μουσικῆς ὀρθογραφίας, καὶ Σίμωνος  Ἰ. Καρά (Ἀθῆναι 1982), περὶ ρυθμοῦ, ἐνῶ καὶ ἐν κατακλεῖδι τοῦ φακέλου παρατίθεται ἐκτενὴς σχετικὴ βιβλιογραφία.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ