Πρόκειται κατ᾿ οὐσίαν γιὰ τὸ ἴδιο μὲ τὸ ἀνωτέρω κείμενο, ποὺ ἀναδημοσιεύεται στὸ ἐπισημανθὲν περιοδικὸ τῶν φοιτητῶν τοῦ Τμήματος Μουσικῶν Σπουδῶν τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν πλῆρες, καθ᾿ ὅτι στὴν προηγούμενη δημοσίευσή του περικόπηκαν ἱκανὰ τμήματα καὶ κυρίως πολλὰ ἀπὸ τὰ συνολικὰ μνημονευόμενα ὀνόματα μελουργῶν.

Στὸ περιεχόμενο τοῦ ὅλου μελετήματος, συμπυκνώνεται κυρίως ἡ «δράση τῶν πλέον λαμπρῶν βυζαντινῶν καὶ μεταβυζαντινῶν μελουργῶν, σὲ σχέση μὲ τὴν ἀνάπτυξη τῆς τέχνης αὐτῆς καθ᾿ἑαυτὴν καὶ εἰδικώτερα τὴν ἐξέλιξη τῆς σημειογραφίας τὴ δημιουργία τῶν διαφόρων εἰδῶν τῆς μελοποιίας».